محصول به سبد خرید اضافه شد
0

توافق نامه

فصل اول: تعاریف

  1. خریدار کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه محصول می نماید.
  2. فروشنده کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به فروش یک محصول می نماید.
  3. محصول: هر یک از محصولات ارائه شده توسط سایت فراهم
  4. پرتال کاربران: سایت به آدرس https://farahamtabriz.ir که خریدار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می تواند فهرست محصولات خریداری شده یا منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است.
  5. سیستم جامع تیکت: قابلیتی است در پرتال کاربران که کلیه مکاتبات الکترونیکی خریداران، فروشندگان، بازاریابان و سایر کاربران با ما در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل پیگیری است.
  6. تعرفه: فهرست کامل محصولات و خدمات قابل ارائه همراه با ویژگی ها و محدودیت ها و قیمت ها به نحوی که خریدار کاملا آگاه گردد.
  7. تحویل محصول: ارائه لینک دانلود محصول خریداری شده و یا ارائه دسترسی بر اساس فاکتور یا قرارداد بین خریدار و ما
  8. کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت ما را مشاهده و مرور می کنند.

فصل دوم: هویت

  1. فراهم: سایت اینترنتی با آدرس https://farahamtabriz.ir که در این توافق نامه فراهم نامیده می شود.
  2. هویت خریدار: خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران شرکت وجود دارد و محصولات خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود
  3. برای حفظ حقوق قانونی خریداران کلیه این کاربران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود به فراهم می باشند. ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده ایشان خواهد بود. فراهم مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات خریداران ندارد.
  4. خریدار اذعان می نماید که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها وشماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می کوشد. فراهم حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته تصویر برابر اصل این اطلاعات را از ایشان دریافت نماید. فراهم حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس دهی به خریدار اقدام نماید.

فصل سوم: نحوه ارتباط طرفین با هم

  1. روش ارتباطی مستند فراهم با خریدار آدرس ایمیل یا حساب کاربری است که در پرتال کاربران ثبت شده است و کلیه ارتباطات به صورت پاسخ در تیکت های سیستم جامع تیکت است.
  2. فراهم مسئولیتی نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خریدار، فروشنده و بازاریابی که اطلاعات تماس تغییر یافته خود را در حساب کاربری به ثبت نرسانده است ندارد.

فصل چهارم: تغییرات

  1. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات فراهم تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه فراهم و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، فراهم حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت فراهم در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا فراهم مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت فراهم کنترل نماید.
  2. تغییرات فنی: فراهم برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویس های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد فراهم موظف است تا یک ماه پس از اعمال تغییرات، مشکلات احتمالی پیش آمده را رفع کند. خریدار موظف هستند خود را با این تغییرات سازگار نمایند. هرگاه به دلیل موارد ضروری، فراهم امکان اطلاع رسانی یا خدمات دهی را از دست بدهد و یا فوریت های فنی این مجموعه را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت.
  3. فراهم می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر در سفارش، محصول یا خدمات صورت ندهد.

فصل پنجم: تحویل محصول

  1. پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن محصول خریداری شده، محصول بسته بندی شده و با پست ارسال خواهد شد.
  2. در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، فراهم مجاز به افزایش زمان تحویل محصول تا ٢ برابر خواهد بود.
  3. خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداری شده را نخواهد داشت.
  4. فراهم مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از محصول خریداری شده و تحویل شده را ندارد.
  5. در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را حداکثر یک روز پس از ثبت لینک دانلود در حساب کاربری ایشان به فراهم اعلام نماید و فراهم موظف است ضمن پیگیری مغایزت از فروشنده محصول، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در عدم رفع مشکل، مسئولیت فراهم صرفا کسر وجه محصول از حساب فروشنده، مسترد کردن وجه به خریدار (مطابق با منبع پرداخت وجه) و حذف سفارش از حساب کاربری خریدار خواهد بود.

فصل ششم: امنیت و محرمانگی

  1. به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه گالری سان لایف تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. فراهم هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد.
  2. فراهم با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
  3. فراهم مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی محصولات دانلودی مورد استفاده خریدار ندارد.
  4. فراهم مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرورهای بانکی ندارد.
  5. فراهم مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار توسط اشخاص ثالث ندارد.
  6. فراهم موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده های موجود در حساب کاربری خریدار می باشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
  7. فراهم تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری خریداران انجام می دهد از این رو فراهم نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار، فروشنده از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.
  8. در صورت نیاز خریدار جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف فراهم ، فراهم بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل می باشد.

فصل هفتم: مرجع قضاوت

  1. در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار موظف هستند بدوا نسبت به اعلام موضوع در تیکت پشتیبانی فراهم اقدام نمایند و در صورت عدم کسب پاسخ مناسب، نسبت به ارتباط با مدیریت شرکت اقدام نمایند تا موضوع مجددا مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۳۰ روز کاری، خریدار می تواند با تشکیل هیئت حل اختلاف مورد توافق طرفین، موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.

فصل هشتم: شرایط و ضوابط کلی خریدار

  1. سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان محصول مطرح کنید
  2. درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می باید توسط سیستم تیکت به ثبت برسد.
  3. پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، توضیحات محصول و … دقت فرمایید.
  4. امکان بازگشت وجه محصولات خریداری شده یا شارژ های انجام شده در کیف پول به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
  5. هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه و تیکت پشتیبانی بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد و موجودی حساب کاربر خاطی نیز بلوکه شده و حق هرگونه شکایت توسط کاربر سلب می شود.
  6. فروش و پخش محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است ما این حق را داریم تا حساب کاربری شما را مسدود کنیم و به صورت قانونی از شما شکایت کنیم.
  7. با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط ما را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
  8. ما در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  9. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت
  10. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات ما تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه ما و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، ما حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت فراهم در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا ما مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت ما کنترل نماید.

رفتن به بالای صفحه

فروشگاه اینترنتی فراهم، مرکز خرید انواع سوغات، قهوه ، شکلات ایرانی و خارجی ، لوازم جانبی قهوه ، انواع دستگاه های قهوه می باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به تیم سان ادمین می باشد.
Copyright © 2020 sunadmin